Hasan Kalyoncu Üniversitesi | Eğitim Fakültesi Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
Havalimanı Yolu 8.Km Şahinbey / Gaziantep
Tel:90 (342) 211 80 80, Fax:90 (342) 211 80 81, E-mail: info(at)hku.edu.tr 2008 Hasan Kalyoncu
Hasan Kalyoncu Üniversitesi Web Sayfası
2017-2018 SINIF EĞİTİMİ
  • Muşlu Kaygısız, G. Benzer, E. Uçar, M (2017). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Deney Tasarımlarının Değerlendirilmesi. Sakarya University Journal of Education, 7(3), 467-483. (INDEX: EBSCO) 
  • Uçar, F. M., & Sungur, S. (2017). The role of perceived classroom goal structures, self-efficacy, and engagement in student science achievement. Research in Science & Technological Education35(2), 149-168. (Index: SSCI)
  • Uçar, F.M., Uçar, M.B., & Çalışkan, M. (2017). Investigation of gifted students' problem-solving skills. Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 5(3), 15-28. DOI: http://dx.doi.org/10.17478/JEGYS.2017.61(INDEX: ULAKBIM, EBSCO)
  • Uçar, F. M., & Sungur, S. (2018). Adaptation of Engagement Questionnaire to Turkish for Science Classes: Validity and Reliability Study.  İlköğretim Online. Kabul edildi. (Index: SCOPUS)
  • Kılıç Özmen, Z. (2017). Öğretmenlerin, Öğrencilerin İstenmeyen Davranışlarında Kullandıkları Başa Çıkma Yöntemleri. Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 4(8), s. 55-71.